Saturday, February 18, 2012

BETA siblings outing (miss them so much)

Yayaya! inilah beta before sibling outing ... at first I managed to wear this.. hahah but burukkan .. malulah Beta nk kuar wif this attire..cewahh!!! actually this is DAAA 1st time I wear Pashmina a lil bit HODOH ok.. jangan kutuk if not I slap U DANGG! garang kan XD
I really2 miss this moment when my sisters and I going outing together.. since I lived in da jail now.. so nothing to do.. My sis also lived in hostel.. and da lil sis lived at home with my mom :)

uihh gemokkk >.< at 1st makan dulu sbb BETA lapar bebenau hahah blanja my sis skali :) this candid is from my lil sis

hahh comel kan penguin ni... mya my lil sis nk sgt chicky meal so belilah.. that penguin boleh buat cube ice happy feet tau ... Beli Jangan tak beli :)

she's not little anymore ... see .. dh pandai naik escalator sendiri..jahat je bila tolong TENGOK!!!!


thats my sis .. BILA and MYA.. hah time ni kitorang wat survey ticket wayang apa yang best... ha.. BUT a Big BUT there..this movie is not suitable for Mya XD (budak kecik tu yang excited nak tengok citer Jeghong katanya hahah Mya pelat 'R' tau )
me :D survey 4 maggi nak bawak balik kolej :)) hmm of course maggi tom yam tetap di hati <3

CHOPZZZ!!! penat ghiler kot huhuh >.< siblings outing kitorang masuk sume kedai mana tak penat ..hah tudia muka orang penat ... g reflex kaki jap :) best tau ..lain kali kalau korang shopping2 penat g la reflex kaki RM1 je kot...



"gedeguk, gedeguk , gedeguk " aisyy cam tu ke bunyi kuda hahah then , kitorang g pusat game nk released tension bak kata Bila adik BETA yang sorang nihh ... hmmm best la jugak... gambar ni je dapat ambek ..bcoz of gmba kitorang ber-3 main game keta tu sape nk ambik..xde sape kot >.<


Pose BETA yang terakhir kalinya before tengok movie "PUSS IN BOOTS" muka awok tutak yah la camtu..hidung dah la kembang ..bajet ala2 duta filem gitu :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...