Wednesday, February 22, 2012

penampilan anda perlu cantik...

setiap dari kita ingin kelihatan cantik, bergaya gorgeous , vogue da vaz.... betul tak??yupp setuju :) walaupun BETA tahu diri ini tidak cantik and serba kekurangan diri .... tetapi tetap katakan diri ini cantik..cewah naik tong gas golek sendiri....BUT lihatlah dunia CANTIKKAN ^^..hahah but itu just WORDS yang BETA nk sedapkan hati..beautiful makes me confident..confident di sini bukanlah bermaksud BETA ingin menyombong diri BUT just bagi diri ini keyakinan untuk berhadapan dengan khalayak ramai..Haih apa yang Beta katakan.. faham ke?? hmm paham2 kn je lah :D

ok2 look at the above picture..hahah budak ni nampak ada kredibiliti yang tinggi an..hhuu cewah tengok tu dia golek tong gas agi :)

Perlu ke untuk kita ada penampilan diri....? bagi saya perlu kot :) setiap kali kita keluar setiap kali kita bercakap kita kena jaga penampilan diri....kenapa? sebab.. manalah tahu kita kuar dok terjumpa jodoh kita ke... DANG!!!! BUT tapi tak perlulah anda mermake-up , bereyeshadow, bagai..hahahahh.....lipstick tebal gila.... >.< enough la kalau anda pakai bedak Johnsohn baby and lipbalm... ceh macam aq plak....BETA rasa cukuplah.. tambah sikit eye liner ..dan pakailah pakaian yang elok2 tak perlu mencolok mata..it depends on people la..BETA bukannya pakar perunding imej...

saya mengaku saya bukanlah orang yang pandai bergaya or melaram sakan ni but saya akan cuba sedaya upaya untuk belajar menjadi seorang yang mengetahui mengenai fashion..

Walaubagaimana pun penampilan luaran memang diutamakan tapi yang dalaman itu jangan dilupakan dan lagi perlu dititikberatkan..maksudnya jiwa dan hati anda itu ya....jangan fikir lain..wahaha aku yang fikir lain pulak dah..wuuwuu...kita perlu yakin setiap ciptaan itu sangat cantik..cukup indah...jadi bersyukurlah dengan kecantikan yang diberikan dan gunakanlah nikmat dengan sebaiknya..salam :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...