Friday, March 9, 2012

cintaku dan rab ku



Bismillahirrahmanirrahim since a long time BETA tak mengupdate blog FUHHH.. berhabuk dah siap dok ada sawang lagi blog ni..so BETA mengarang puisi (puisi ke) hahah

hatiku milikmu YA RABBANA

Ya Rabbana
Jika aku jatuh cinta....
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu
Agar bertambah kecintaanku padamu

Ya Allah
Jika aku jatuh hati kepada kekasihMu
Jangan kau biarkan aku terjatuhke dasar yang aku jauh darimu



Ya Rabbul Izzati
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya berTAUT padamu
Agar aku tidak mendekati cinta Nafsu tetapi cinta yang diberkati Mu

Ya Allah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan rindu dan cintaku padaMU

Ya Allah
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hatiMu

Ya Allah
Jika aku menikmati cinta kekasihMu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu



Ya Rabbana
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu
yang berjalan lurus diatas jalanMu
amin Ya Rabbal alamin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...