Sunday, June 23, 2013

Mesej Buat Wanita!

Lactacyd harus menjadi teman anda!
Assalamualaikum and hye readers! Hari ni miera nak share something untuk akak-akak, adik-adik, para gadis dan wanita mengenai hygiene wanita. Ya! Hanya untuk wanita! Bukan separuh wanita dan juga bukanlah golongan abe-abe semua.

 

Please open ok. Ni sama-sama kita nak belajar dan sama-sama saya memberi ilmu buat anda semua. Kalau anda masuk toilet anda pernah kisah tak kalau toilet tu ada tisu ke tidak? Apa tak kisah? Habis awak-awak ni tak kisah ke lepas cebok tu lembab-lembab? Bukankah jika kawasan yang lembab akan menjadi tumpuan bacteria ? ERRR! SERIOUSLY?

Bagi Miera, Miera mesti ada tisu di dalam toilet bagi memastikan diri ini kering selepas ke toilet dan memastikan hygiene dalam keadaan yang baik dan tidak lembab. Kerana apabila lembab mulalah penyakit akan datang menghinggap kerana bacteria membiak. And one thing sekiranya dalam keadaan lembab Miera tak akan selesa dan tak akan ada confident. Seriously. Did U feel the same way?

Kerana saya sukakan kesegaran even di mana-mana maka saya menjadikan Lactacyd Feminine Wipes sebagai teman ke mana sahaja. Jangan risau Lactacyd Feminine Wipes ni dermatalogically tested! Ianya memberi kesegaran and clean intimate area. Sorry I need to speak nak nampak more proper. Lactacyd Feminine Wipes merupakan teman terbaik anda untuk memberikan keyakinan dimana sahaja.

 
lactacyd feminine wipes!


And how you keep clean the down there. (ok proper kan? ) anda seharusnya menggunakan sabun yang khusus memang dicipta untuk kegunaan yang itu. Jangan gunakan sabun mandi, sabun serbuk, mahupun pelembut pakaian ya kerana PH nya berbeza.

Dan saya syorkan anda-anda menggunakan Lactacyd dimana produk ini tidak asing lagi dan boleh didapati di Guardian ! dan ianya melengkapi keperluan yang berbeza-beza.
lactacyd Feminine Wash ada 5. tengok description di bawah!
 

Green colour: ini khas untuk mereka yang nak kesegaran sepanjang hari! Mengandungi lactic acid dari estrak susu segar bagi mengelakkan ‘stickiness’ and ‘irritation’

Blue colour: peluh dan kesan akibat memakai pakaian yang ketat will ‘darken that area’ . so kalau anda ada masalah seperti di atas boleh guna lactacyd yang biru. Ianya telah dibuktikan secara klinikal akan memutihkan bahagian yang gelap selama 7 hari!

Yellow Colour: mengurangkan kekeringan dan memberikan kulit yang lebih anjal         (bajet ala iklan) Diformulakan dengan vitamin E dan Collagen.

Purple Colour: Bagi mereka yang ingin tahap pembersihan dan kelembapan yang tinggi! Anda juga boleh guna untuk mengelakkan kekeringan pada kulit.

Pink colour: yang ni sesuai bagi mereka yang ada masalah kegatalan dan masalah bau yang kurang menyenangkan. Telah diuji selamat digunakan untuk mengelakkan kegatalan, infection dan bau yang kurang menyenangkan.

p/s: For more enquiry and info: www.lactacyd.com.my.

Bagi pengguna FB anda boleh like FB facebook.com/lactacydloveyourv  bagi tips kecantikan, gaya hidup, contest, dan promo produk.

Take care your feminine hygiene. Prevention better than cure. Kerana bahagian itu sangatlah sensitive so saya, awak dan semualah jaga sama-sama ya wanita.

2 comments:

  1. kak lea memang dah lama guna produk ni dari masa belajar lagi.nanti kalau anak perempuan dah besar,pun akan belikan untuk dia he2.tak suka guna produk lain sebab kadang2 wangian yang digunakan akan menyebabkan keputihan bertambah teruk.better guna jenama yang dah terkenal bagus dan berkualiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan baik kita guna produk yang dah famous confirm keselamatannya. tak salah kan kak kalau kta melabur untuk kesihatan sendiri =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...