Friday, August 24, 2012

Gambar Di Majlis Pernikahan Ustadz Don Daniyal Dan Husna


Tahniah miera ucapkan buat Ustaz Don Daniyal yang popular melalui rancangan "30 minit bersama Ustaz Don" di TV Al-Hijrah kerana telah selamat bernikah dengan pasangan pilihan beliau yang bernama Husna Zahry Rafie.. Ustaz Don telah selamat dinikahkan dengan Husna yang juga merupakan seorang pelajar perubatan di Mesir semalam..


Bila dilihat cara perkahwinan ini dijalankan, Miera terasa ingin memuji. Korang perasan tak, selain dari aurat yang terjaga, pengantin perempuan mengenakan pakaian pengantin berjubah dan bertudung labuh. Rekaan corak pada pakaian pengantin tampak cantik! zsempoi je Ustadz Don Daniyal berjubah. tidak ramai yang mencari alternatif mengenai perkahwinan di Malaysia, MALAH mengutuk! Tiba-tiba nak tanya kat mana ye nak tempah baju pengantin macam tu?? Majlis perkahwinan Ustadz Don Daniyal dan Husna ini harus menjadi inspirasi kepada rakyat Malaysia yang lain. Simple but nice!

Majlis resepsi dikatakan akan diadakan esok 25 OGOS di Penang dan 1 September pula di Kajang..

p/s: Jutaan Tahniah daripada Miera , semoga perkahwinan Ustaz Don dan Husna ni akan berkekalan sehingga ke akhir hayat hendaknya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...