Monday, July 15, 2013

Hey! Berita baik Buat Hijabista dan Fashion Muslimah Designer!

 
Assalamualaikum and HI readers =)
 
Ok Miera memang pengguna syampu sunsilk dan perapinya! OK ada tak readers yang menggunakan Sunsilk sebagai teman rambut mereka.. meh angkat tangan! Miera seorang pengguna setia Sunsilk .. ya .. Baunya wangi dan bila pakai perapi Sunsilk ni terasa lembut dan ringan je rambut ni. Cuba bayangkan sampai my brother Hafiz pun addicted nak pakai Sunsilk jugak. AHHA punya lah best Sunsilk ni~
 
Since primary school lagi Miera dah bertudung. So, setuju atau tidak buat mereka yang bertudung ni pelbagai masalah rambut yang mereka hadapi.. nak nak kalau diorang lepas mandi , tak keringkan rambut terus pakai tudung! So, Sunsilk sajalah yang kena dengan rambut Miera ni.AND rambut kita tak cantik kalau bermasalah kan?? Sunsilk ni prihatin sebab memberi keselesaan buat mereka yang bertudung! Sunsilk Lively Clean and Fresh Hijabku Gayaku. Dan sememangnya satu benda yang kita patut yakini mengenai Sunsilk ni kerana pakar rambut dunia telah merumus syampu untuk Sunsilk. dan dengan bertambahnya hijabers , Sunsilk telah mengeluarkan syampu yang khas untuk mereka yang bertudung.
 
Antara sebab mengapa anda perlu memilih Sunsilk:
~ terdapat 7 jenis syampu yang dikeluarkan sunsilk dimana setiap masalah rambut terdapat pakar yang berbeza
~ tak payah guna produk syampu lain cukup dah Sunsilk je rambut korang akan sihat
~ Tiada diskriminasi . TIBAH. Sunsilk ni tak kiralah muda ke tua ke , banyak rambut, rambut sikit, rambut pendek, panjang, kerinting, lurus, blonde, semualah boleh pakai Sunsilk.
 
OK kalau anda nak tahu details mengenai semua produk yang Sunsilk ada.. anda boleh visit page FB Sunsilk . Pelbagai info, tips, style, promo and yang paling SUPERBS ada giveaway FREE! YES siapa tak suka benda free kan =)
 
OK!
Future Hijabista dan Muslimah Fashion Designers ini untuk anda =)
 
ini bukanlah contest yang biasa tapi kali ini Sunsilk bawakan contest yang LUAR BIASA!
FB Sunsilk klik sini untuk maklumat contest.
 
Sunsilk kini mencari 10 orang Model Bertudung dan 10 Orang Fashion Designer.
Perghh glamour tu nanti! Dan apa yang bestnya lagi bagi mereka yang terpilih... mereka akan buat showcase runway di Islamic Fashion Festival (IFF). Aceceh Miera pun nak join lah macam ni mana lah tahu terpilih dan berezeki macam DG WWWOW Awards hari tu tak ke famous glamour ye lah Sunsilk Glamour kot and then buat runway kat IFF lagi lah famous .
 
So, adik manis sekalian apa step seterusnya yang perlu anda lakukan???
Snap pic banyak-banyak dan lukis gambar fashion -_-
 
1st- anda pergi fb Sunsilk~ klik link ini

sunsilk contest
 
dan klik sertai sekarang!
 
senang kan? AHHA. contest ni akan ditutup 31 st July and Ualls still ada peluang lagi untuk join. Buat fashion designer yang berbakat bolehlah anda menghantarkan sketching fashion muslimah anda dan buat yang nak jadi hijabista model , anda bolehla hantar gambar anda yang paling menawan. Cepat Jangan Lambat! Rugi kalau terlepas! Senang sangat contest ni!!
 
Miera tahu ramai yang kat luar sana nak jadi model tapi tak tahu macam mana nak jadi kan??? ATAU jadi model senyap-senyap tapi tak tahu macam mana nak jadi model yang famous kan? Ni bukan contest yang kecik-kecik. Time nilah Ualls nak rebut peluang dengan Sunsilk yang mempunyai nama yang besar ni. untuk designer yang baru je nak berjinak-jinak dengan fashion contest ni sesuai untuk anda.AHHA mana tahu rezeki dan kerjaya anda bermula dengan contest ni. YELAH kalau anda yang terbaik and pereka international nampak rekaan anda tak ke MELETOP nama anda.
 
 
 
p/s: Good luck Ualls . Miera doakan rezeki korang luas dalam contest ni. =)
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...