Tuesday, November 12, 2013

Dah Lupakan JPO!


Miera pasti ada yang diantara anda buntu untuk mencari web barang berjenama yang murah. So moh akak Miera tunjukkan website yang akan berguna bagi penggemar barangan berjenama!

 
Ha di website best buy world banyak sangat bembarang yang akan buat anda rambang mata. Bukan barang untuk diri anda je banyak… tapi gift set pun ada. So, lupakanlah hadiah Tupperware, frame dan mug yang dah bosan anda melihatnya. Untuk ibu anda kali ni beli Lancome mask pun boleh! Kelas maknyah!


 
Sekiranya anda bukan penggemar Lancome anda boleh memilih barangan lain. Ni semua brands yang dijual di best world!


Estee Lauder Woven Straw Handbag With Orange Crocodile Pattern Pocket Harga RM33
Lepas ni setiap bulan boleh beli satu handbag berjenama. Boleh hadiahkan untuk diri sendiri yang dapat high mark test! Kerana dirimu begitu berharga~ ececeh banyak lagi bag-bag yang ‘gorgeous’  yang anda boleh survey kat website ni.


 
Macam best je kan dapat hadiah Le Praire kan? Barangan kat atas ni merupakan offer bulan November! Barangan branded boleh dibeli dengan harga yang murah? Ok lupakan JPO!


 
Minat Fragrance? Diorang ada up to 60% discount
p/s: So shopaholic jangan lupa jenguk www.bestbuy-world.com for the madness price!  Semuanya dihujung jari anda… and after this dah takda alasan dah nak memanjakan diri anda dengan barang-barang yang branded. Jangan asyik nak belikan hadiah makwe pakwe je belikan mak ayah pun boleh.. agituhh. Selamat mencuci mata Ualls!

 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...