Friday, May 11, 2012

AZORIAS hot =)

k today BETA cerita pasal fesyen.. yelah tengah bosan habis exam BETA pi la cari website online shopping On my bed I wuz browsingpunya browsing DOWH!!! superb gorgeous HOT! feminin of course Azorias.com new collection instead special for the fashion maniac love yahhh.
for me online shopping are more working compared to round2 shopping complex penat dapat barang tak dapat. Finally bengkak kaki la bcoz I wear high heel for more than 6 hour (gila kn ) emm sometimes je BETA wearing the high heel =)




So far BETA dah banyak jenguk2 online stores but I think Azorias.com lah paling best. Maybe now ni BETA tak boleh beli lg baju2 ni sume sbb NO MONEY NO AZORIAS meyhh. 1st keja dulu then baru Shopping $-$ hahha okay stakat ni je pnulisan BETA.. challo beteh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...