Sunday, June 17, 2012

Top 5 followers blogger Malaysia teramai?


Bilangan follower tak semestinya menjamin bilangaan trafik yang tinggi. Top 5 followers blogger Malaysia teramai? tak tahu kenapa tiba-tiba Miera terfikir untuk buat carta Top 5 yang ni . Dalam blog miera ni, memang biasa Miera akan buat Top 5.

Blog Lyssa Faizureen ni, boleh dikategorikan sebagai blog yang ceria dan jugak yang paling banyak buat TUTORIAL! dengan followers seramai 51, 081 orang, blog ini berjaya menarik kunjungan bloggers dan bukan bloggers ke blognya. Blog Lyssa Faizureen boleh dianggap sebagai blog yang dapat menarik ramai readers dalam masa yang singkat kerana kefamousan dan populariti blog beliau yang mempunyai subscriber sehingga 9.6 k

2. Fatin Liyana

Dengan followers seramai 41, 742 dia adalah antara one of the famous blogger in Malaysia. Cara penulisan yang cool, berwajah manis, dan wajahnya seakan anak patung Barbie, Fatin Liyana, seorang yang mempunyai minat travel dan jelita, berjaya menarik minat readers dengan gaya penulisan yang simple and cool.

3. Hanis Zalikha

Dengan followers yang mencecah 38, 214, gadis ini merupakan seorang yang easy going dan peramah orangnya. Blog yang memaparkan header yang menampakkan elegance pemiliknya, lawa dan cantik, itulah Hanis Zalikha. Hanis Zalikha ini juga merupakan seorang model yang jelita.

4. Maria Elena

Blog Maria Elena ni, boleh dirank kan sebagai blog yang nice dan jugak yang paling banyak cerita TRAVELING! dengan followers seramai 30, 515 orang, blog ini berjaya menarik kunjungan bloggers dan bukan bloggers ke blognya. Blog Maria Elena boleh dianggap sebagai blog yang dapat menarik ramai readers kerana populariti Maria as the famous vlogger (I love her style)

5. Zackzukhairi

Post-post nya yang simple dan cool, pemiliknya handsome and nice, followers seramai 26, 257, dia adalah top 5 followers teramai bagi blogger.

p/s: nak baca tak nak baca tak apa. nak share nak komen lagi digalakkan. Miera tak kisah. Korang baca blog Miera pun Miera dah happy .






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...