Monday, December 31, 2012

Final2 WISH ME LUCK readers

tipu lah sangat i never do this thingy! gambar di atas sekadar perhiasan semata



Finally after 5 month I have struggle at UTHM  in electrical engineering communication degree WHAT IS COMMUNICATION? umm something that related to (satellite, telephone, wireless thingy la uall iall la akan buat tab2 bagai nanti amazing kan. sambil tangan pegang bahu mata pandang ke atas.haha ). This wenesday is my big day for final . After  sem break I will be FREE yeah holliday for more than one month! HAHA , so FUN .
baby U really same as iall tidur kalau bukak buku.OK buruk perangai kan. humm 


A week before nak final miera rasa macam nak pecah mata + otak dok study je . HAHA , sampai buku pon naik bosan tengok miera .  KE ?? miera yang bosan tengok buku! BOTH ok BOTH. bajet ala2 Asfirdaus dalam video Maria Elena.



Btw guys ! Wish me luck for my exam .

hah macam ni lah bila stress terhangguk entah apa.. miera tak ya. STRESS knapa kena kita cari benda yang lain ALLAH kan ada :)

My first paper is electric circuit theory paper people ..which make me kinda nervoussss tahap master..kalau boleh nervous tahap PHD I will say that! Pray for me. Pray for me. I know U al love me. Bittufiq wannajah fil imtihan Amirah and all people yang final . Belajar itu satu ibadat. Ingat Satu IBADAT!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...