Tuesday, May 6, 2014

Drama Sebabak

heyy meoww hang jangan nak buat drama sebabak kat blog miera eh!
“awak dah taknak berblog lagi ke?”

“ohh mungkin sebab segala apa kisah hidup dan jalan cerita semua saya dah luahkan, bukan dengan penulisan. Saya pun rasa yang saya dah lama tak berbelog. Rasa dah lama saya tak menulis”

“adakah kerana cinta?”

To be continued….

 Boo cerita tergantung dah habis, baling remote kat tv sekarang. Tipulah kan kalau takda sambungannya!

Terlalu banyak sangat penulisan yang inin saya luahkan kat blog ni actually=’) mintak maaf sangat-sangat kerana saya terlalu sibuk lately ni namun saya masih tahu blog saya ni masih ada pengujung dan pembacanya. Sebenarnya banyak benda saya nak tulis, tapi semua tu sekadar tersimpan dalam draft laptop ketika kebosanan hidup ini melanda. Saya fikir macam nak tingkatkan kualiti penulisan dan bahasa saya supaya lebih ramai lagi pengunjung blog ni. Banyak sangat dah saya draft api tak dipost kerana kekangan masa!
oooiii awat hang drive ni meoww!
p/s: Apakah maknanya semua ini? Saya sekarang sedang menghadapi minggu tekanan test 2 tekanan 30 hari nak final, assignment, final project, run business yang semakin berkembang Alhamdulillah hampir 2 bulan saya run business smoothly (positive feedback dari pengguna) visit ig shoppingmurah_lessismore dan sekarang saya sedang menjalankan persiapan debat diraja 2014 yang akan berlansung minggu ini. Saya perlukan doa-doa anda semua dan tiada free time bagimu miera! Sobs L

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...