Tuesday, July 16, 2013

Oh Ya?

Assalamualaikum =) HI!
 
Actually Miera nak share benda yang dah lama Miera nak bagitahu pembaca belog Miera ni...  Ini hadiah untuk Miera dan para pembaca . Actually time Digi WWWOW Awards hari tu Miera join contest tu join Blogger Of The Year by Nuffnang. and Seriously Miera tak expect more yelah blogger baru.. follower pun sikit je. First time pulak tu join Digi WWWOW AWARDS ni. Miera actually baru 1 tahun lebih je serious ber blog. blog ni start 2010 (lepas SPM) tapi time tu Miera malas dan tak tahu nak bercerita apa. Bila melihatkan feedback positif dari para pembaca.. Miera merasakan OH Ya seronok juga berblog ni. Miera start serious menulis blog ni time universiti lah .. mungkin kerana banyak pengalaman dan cerita nak dikongsi. Ditambah pula hidup Miera yang kurang bercakap di kelas hanya bercakap di bilik , dan bilik debat. AHHA! Miera terasa bila Miera berblog ni dapat Miera bercerita. Statement orang forever alone. Kawan-kawan yang rapat dengan Miera kebanyakannya belajar dah jauh-jauh. Thats why Miera mendekatkan diri dengan dunia belog yang OHSEMM!
 
Bukan mengejar popularitilah
tetapi di sinilah teman saya bercerita dan berkongsi .
 
Alhamdulillah berkat anda membaca blog Miera, berkat mereka yang mengevote inilah hasilnya Top 50 Blogger of The Year By Nuffnang. Miera akan berusaha dengan gigih lagi untuk menduduki carta hati pembaca
 
 
OH Ya? mana nama Miera? Tu nama blog yang ke-5 tu . Nama Belog yang paling panjang. Miera printscreen sampai nama Miera je. hehe. yang diatas tu pun Blogger Of The Year yang Top 50!
 
Miera printscreen di belog ini: herweightlossdiary
 
sebab Miera pergi web Digi dah takda lagi dah senarai TOP 50 tu. SOBSS baru nak printscreen buat kenangan.
 
THX! yang vote. yang membaca. ni baru sempat Miera nak berterima kasih kat korang semua =')
 
dan pemenang kategori Blogger of the Year ialah:
 
 
p/s: Harap korang semua sentiasa sokong Miera and setia bersama Miera ya. THX!
 
 
 


2 comments:

  1. Amboi! Dlm diam blog ni ye? Top 5 ke tu? Hebat ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. faraherda ahha yelah kot.. silent blog je ni AHHA. =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...